Divina Seguros nowym sponsorem Valencii CF

- Firma ubezpieczeniowa będzie obecna na rękawach koszulek pierwszej drużyny i Akademii, zastępując Sailun Tyres w porównaniu do poprzedniego sezonu.
Nowe stroje Valencii CF będą miały jeszcze jednego sponsora. Po osiągnięciu porozumienia z TM Real State Group w sprawie zostania głównym sponsorem klubu, klub z Mestalla ogłosił, że walencka firma ubezpieczeniowa Divina Seguros zostanie nowym sponsorem rękawów koszulek i oficjalnym ubezpieczycielem klubu w ramach umowy, która połączy ich na najbliższe dwa sezony i przyniesie Valencii blisko milion euro.
Co ciekawe, na zdjęciu oficjalnego komunikatu pozują André Almeida i Giorgi Mamardashvili, dwa największe aktywa Valencii w składzie pod względem wartości rynkowej, wraz z jednym z kapitanów, Gabrielem Paulistą, który może znaleźć się na rampie wyjazdowej ze względu na wysoką pensję, choć Baraja liczy na niego ze względu na jego przywództwo i doświadczenie.
Divina Seguros będzie obecna na rękawach koszulek meczowych i treningowych pierwszej drużyny oraz Akademii, czyli Valencii Mestalla, drużyny młodzieżowej i różnych kategorii młodzieżowych, a także na fizycznych i cyfrowych mediach klubu. Będzie również współpracować z projektami społecznymi Fundacji.
W ten sposób Valencia związała się z wiodącym podmiotem w Walencji, wspieranym przez siłę i doświadczenie grupy biznesowej z ponad 65-letnim doświadczeniem i obrotem w wysokości 263 milionów euro w ubiegłym roku. Posiadając ponad 90 biur w całej Hiszpanii, zapewnia ochronę ponad pół miliona ubezpieczonych, którym świadczy usługi we wszystkich rodzajach ubezpieczeń, aby zagwarantować podstawowe potrzeby rodziny.
W wyniku tego sojuszu Divina Seguros stworzy specjalne produkty dla kibiców Valencii, którzy będą mogli również korzystać z promocji i zniżek. Klub z Mestalla i Divina Seguros są podekscytowani rozpoczęciem nowego sojuszu. Layhoon Chan, prezes Valencii, powiedziała w oświadczeniu, że są “bardzo zadowoleni z tego nowego sojuszu”. “Jest to wiodąca firma z Walencji o dobrej pozycji międzynarodowej dzięki bliskości i zaufaniu okazywanym klientom od dziesięcioleci. Dzielimy wiele naszych wartości korporacyjnych, a także silne powołanie do odpowiedzialności społecznej. Witamy w Walencji” – mówi pani prezydent.
Z kolei Armando Nieto, prezes Divina Seguros, wypowiedział się w następujący sposób: “Zdecydowaliśmy się ponownie nawiązać współpracę z Valencią, choć nie było to uwzględnione w naszym planie marketingowym na ten rok, gdy zobaczyliśmy, jak kibice zachowywali się w poprzednim sezonie, masowo uczęszczając na Mestalla na wszystkie mecze, nawet jeśli wyniki nie zawsze były takie, jak chcieliśmy. Zdecydowaliśmy się ponownie współpracować z klubem, aby wspierać tych fanów przez kolejne dwa sezony. Bez wątpienia mamy jednych z najlepszych kibiców w La Liga.”