Hasło “Lim go home” świeci również na Times Square

  • Grupa fanów Valencii wyświetla hasło na jednym z gigantycznych ekranów na kultowym placu w Nowym Jorku.

Hasło “Lim go home” — skierowane przeciwko głównemu udziałowcowi Valencii — w czwartek 21 marca zawitało do Nowego Jorku. Konkretnie na jeden z gigantycznych ekranów reklamowych na Times Square. Inicjatywa wyszła od grupy Col-lectiu de Penyes Valencianistes, którzy zamieścili ją za pośrednictwem swojego profilu na portalu społecznościowym X (dawniej Twitter).

Akcja została przeprowadzona na jednym z ekranów, które oferują możliwość przesyłania dowolnych treści po obniżonej cenie (w zależności od dnia i godziny) i które pozwalają na “wynajęcie” przestrzeni na zaledwie 15 sekund. W tym przypadku wiadomość przeciwko Peterowi Limowi była wyświetlana przez 30 sekund.

Członkowie tej niedawno utworzonej platformy Valencianista zamontowali zdjęcia przedstawiające najsłynniejszy żółty baner z czarnymi literami, który Libertad VCF uruchomił swego czasu jako pierwszy. Wraz z nim pozowały inne maskotki typowe dla tego turystycznego obszaru Nowego Jorku, takie jak Mario Bros, Myszka Miki czy Elmo z muppetów.

Col-lectiu de Penyes Valencianistes narodził się w tym roku z powodu rozłamu PV 18 de marzo i Colla Blanc i negra z Agrupación de Peñas. Te dwa kluby kibiców uważały, że stanowisko Agrupació wobec maksymalnego udziałowca jest zbyt łagodne. Ponadto na ostatnim zgromadzeniu Penyes Valencianistes doszło do pewnych nieporozumień dotyczących możliwości podjęcia kroków prawnych przeciwko zarządowi klubu, gdyby zagroził on “pożądanemu postępowi lub istnieniu podmiotu”.

0 0 głosy
Article Rating
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne Inline
Wyświetl wszystkie komentarze
Staste
Staste
1 rok temu

🙂