Mestalla nigdy nie zawodzi: ponad 40 000 karnetów sprzedanych

  • Mimo jednego z najtrudniejszych okresów w historii klubu, kibice Valencii po raz kolejny dali lekcję przywiązania i lojalności.

Kibice Valencia CF po raz kolejny pokazali, że są z klubem na dobre i na złe. Pomimo tego, że drużyna przeżywa jeden z najgorszych okresów w swojej historii, odpowiedź fanów z Mestalla była przytłaczająca – klub ogłosił, że wyprzedał wszystkie karnety na nowy sezon, osiągając liczbę 40 479 abonamentów.

Wierność mimo trudności

Valencianismo od kilku sezonów plasuje się w czołówce LaLigi pod względem frekwencji na stadionie, zbliżając się do 90% średniego zapełnienia trybun, nawet w czasach, gdy drużyna w dwóch z trzech ostatnich sezonów walczyła do samego końca o utrzymanie.

Mimo sportowych niepowodzeń reakcja kibiców zawsze była masowa i pełna oddania.

Wyprzedaż abonamentu mimo wyższych cen

W tym sezonie klub ogłosił, że udostępni pulę nowych karnetów po zakończeniu kampanii odnawiania abonamentów – i wszystko rozeszło się błyskawicznie. Strona internetowa została wręcz sparaliżowana przez ogromne zainteresowanie, a fani z determinacją wykupili wszystkie dostępne miejsca, by być dalej przy swoim herbie.

To wszystko nabiera jeszcze większego znaczenia, gdy weźmiemy pod uwagę, że ceny karnetów ponownie wzrosły, mimo że Valencia jest daleka od historycznych celów. Abonament jest dziś droższy niż w czasach, gdy kibice mogli cieszyć się drużyną wygrywającą Puchar Króla, grającą w Lidze Mistrzów, półfinale Ligi Europy i zajmującą czwarte miejsce w tabeli.

A mimo to – Mestalla nigdy nie zawodzi.

Szczegóły kampanii karnetowej

W oficjalnym komunikacie klub podał dane dotyczące kampanii abonamentowej:

  • Sezon 2024/25 zakończono z 37 007 karnetami.
  • W ramach odnowienia abonamentów 36 382 kibiców przedłużyło karnet, co stanowi 98,3%.
  • Podczas procesu zmiany miejsc dla dotychczasowych posiadaczy karnetów zrealizowano 1 629 zmian lokalizacji.

Następnie otwarto proces nowych zapisów:

  • 15 lipca rozpoczął się pierwszy etap dla najstarszych członków Socio VCF (zarejestrowanych do maja 2025 lub wcześniej). Już tego samego dnia 487 osób dołączyło do grona nowych abonentów.
  • 16 lipca rozpoczęła się faza dla wszystkich członków Socio VCF. Pomimo problemu technicznego u zewnętrznego dostawcy systemu, wynikającego z ogromnego zainteresowania, proces stopniowo się usprawniał, a kibice mogli dokończyć swoje rejestracje, finalizując 3 610 dostępnych miejsc.

Mestalla wypełni się po brzegi po raz kolejny, mimo sportowych trudności i finansowych ograniczeń. Valencia wciąż może liczyć na swoją największą siłę – oddanych i niezłomnych kibiców.

0 0 głosy
Article Rating
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne Inline
Wyświetl wszystkie komentarze
Tomek
Tomek
3 miesięcy temu

Teraz czas żeby skośnooki dał możliwość Corberanowi i drużynie żeby mogli się odwdzięczyć.