Valencia i Puma przedłużają współpracę do 2029 roku

  • Niemiecka marka będzie nadal projektować stroje dla Nietoperzy przez kolejne pięć lat.

Od kampanii 2019-20, po zakończeniu czteroletniej współpracy z Adidasem, Valencia powierzyła projektowanie swoich koszulek niemieckiej marce Puma. Firmie, która ubiera również inne europejskie zespoły, takie jak Manchester City, Milan czy Borussia Dortmund, i która będzie ubierać drużynę z Mestalla przez kolejne pięć lat.

Valencia i Puma odnowią umowę do 2029 roku, co według Cope nieznacznie poprawiłoby kwotę otrzymywaną przez walencki klub, która obecnie wynosi blisko cztery miliony euro rocznie. Niemiecka marka przejęła drużynę po sezonie stulecia, po nieregularnym okresie jej poprzednika, Adidasa, który był obciążony słabymi wynikami sportowymi.

W ciągu czterech sezonów, w których Puma projektowała strój Valencii, można powiedzieć, że ich najlepszym dziełem jest obecny sezon, oparty na „śródziemnomorskim DNA„. Zestaw domowy, który został bardzo dobrze przyjęty przez fanów, którzy byli nieco rozczarowani niektórymi projektami z ostatnich kilku sezonów. W szczególności te z sezonu 21/22, kiedy Puma wyprodukowała linię koszulek dla swoich drużyn, w których nie pojawił się herb. Jednak ze względu na przepisy LaLiga, nie mogła być używana, ponieważ nie posiadała herbu drużyny, więc Valencia Bordalása mogła używać niebieskiej koszulki tylko w meczach Copa del Rey. Ze swojej strony marka „zrekompensowała” klubowi szary „marmurowy” czwarty zestaw z pomarańczowymi detalami, który nie został zbyt dobrze przyjęty przez fanów.

Miejmy nadzieję, że niemiecka firma podtrzyma dobrą passę z tego sezonu i przy kolejnych odsłonach kibice Los Che będą mogli z dumą nosić koszulki swojego klubu.

0 0 głosy
Article Rating
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne Inline
Wyświetl wszystkie komentarze
EverBanega87
EverBanega87
9 miesięcy temu

Kappa była najlepsza. Szkoda, że ta puma zostanie na 5 lat. Słabe wzory koszulek. Już adidas robił ciekawsze.